Oo, woaaah! Början på nått stort!

Så, nu startade jag en blogg. Spännande! Vi får se vad som händer med detta lilla projekt men jag gillar ju att skriva och läsa vad andra skriver så det ska nog inte sluta så illa. 
 
För att förtydliga; 
min blogg kommer främst att handla om mig, vad jag gör och mina intressen. Antagligen kommer en del av mina vänner också att figurera i bloggen som jag så fyndigt kallar anaanas (frukten innehåller ju mitt namn, kan det bli mer klockrent?). Man skulle kanske, med lite välvilja säga att jag e lite taggig på utsidan men gul och söt på insidan. Annars är valet av namn inte mer symboliskt. Nej, det är inget som mina vänner kallar mig eller ett smeknamn från barndomen. tråkigt men sant. Men lugn bara lugn! Jag har ett smeknamn från barndomen! kanske avslöjar jag deinom några inlägg.... Ha! Nu måste ni ju fortsätta läsa! 
 
Det är iallafall värt ett försök...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0