Senare samma dag

Åh! Stackars mina nya manikyrerade naglar! Att försöka packa hela sitt liv i ikeakassar är det inte tänkt att man ska göra med sådana naglar.

Senaste nytt: jag flyttar på lördag! Vart? Till Eslöv! I Eslöv finns Lindex, Systembolaget, en glasskiosk och Coop. Dessutom läste jag att det fanns en mördare i Eslöv. Men det är faktiskt inte för deras förträffliga innerstad jag flyttar utan för Eslövs folkhögskolas musikallinje. Där ska jag bo ett år framåt och ägna mig åt teater, dans och musik på heltid! Klockrent!!!! Det är det här hela mitt väsen lever för. Det finns inget bättre sätt att spendera en lördag än att plugga repliker med någon vänlig själ. förresten, ni som någonsin gjort det; jag är er evigt tacksam! Ni gjorde min dag! Och nu ska jag få leka dansa och sjunga varje dag! Det blir nog inte bättre.

Så det kanske inte är en så stor uppoffring om naglarna ryker i flytten!

En uppdatering av flyttbestyr kommer antagligen inom kort!



Kommentarer
JÄNNY

Åh stackars naglarna! Förstår att det är jobbigt, jag har lixom svårt att sätta på mig byxorna med mina haha. Gillar taggig-men-söt-inuti beskrivningen förresten, klockrent!

2013-08-15 @ 23:25:32
URL: http://repeaterbeater.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0