On the road again

Tjabababaaa

I detta nu är jag på väg till Hugo och hans nya skola. Najs tycker jag!! Jag känner mig för tillfället smått vemodig. Det känns verkligen att jag har gjort framsteg i både dansen och sången och det gör mig så sjukt taggad! Men... Härom dagen ramlade jag på jazzen och det högg till i knäet. Så nu har jag lite panik över det. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken och det är störande. Jag sprang (eller tjaa ni fattar vad jag menar, uppenbarligen springer jag inte. Det gör ju ont i knäet då) iallafall direkt till intersport och köpte knästöd. Det känns lite bättre då men housen idag bestod bara av vridningar så det tog lite stryk ändå.

Det gäller väl bara att ta det lugnt men det är ju tråkigt...

Kallt börjar det bli också! Jag är sjukt glad att jag åker hem nästa helg! Då kan jag ta med mig massa vantar och mössor och tröjor. Och ja, självklart ska det bli mysigt att träffa min kära familj också! Just nu längtar jag så efter mammas goda mat!

Peace till alla 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0