Big news!

Jag har numera en helkroppsspegel i mitt rum! Upphängd och klar att användas. varför tog jag tag i detta just nu? Jo, för att jag fick psykbryt igår kväll. Vi var nämligen i Malmö på dagen och shoppade framförallt balettskor men det blev lite andra saker också såklart. jag tänker ungefär så här; man måste ju alltid ha något att dansa i så att köpa mjuka fina kläder kan ju inte vara fel!

Iallafall så kom jag hem och tänkte testa lika olika outfits och se vad som passar till vad och hur mina nya inköp passar in i garderoben. Hur gör man då om man inte har en helkroppsspegel upphängd och klar att användas? jag får dra stolen så att den står precis utanför badrummet och mot garderoben. sedan kliver jag upp på stolen, ser mig i spegeln i badrummet. Problemet är bara att då ser jag bara från halsen till knäna. Dessutom är det omöjligt att ta sig in i garderoben för där står ju stolen.

GAH!

Ja, jag vet att det är ett I-landsprobelm men ändå! Det fick mig iallafall att ta tag i problemet. Ett annat problem uppstod när jag tänkte att "det här borde jag fota och lägga upp på bloggen!" Hur tusan tar man kort på en spegel utan att man ser att jag står i mitten och tar kort? jag vill ju bara ha spegeln på kort...eftersom jag ännu inte kommit på en lösning så blir det ingen bild just nu, får se om jag lyckas bända naturlagarna till nästa gång!

Nu ska jag fan gå och spegla mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0