Damn you cold!

Orkar inte, får psykbryt, vill slå något. Det är så störande att vilja ge allt men märka att kroppen inte vill. Jag hatar att va förkyld, hellre magsjuka som går över istället för en utdragen halvförkylning. en sådan som inte gör en febrig men man mår för dåligt för att göra något vettigt! GAH! Imorgon har vi föreställning igen och det blir säkert roligt men, är i ärlighetens namn inte särskilt taggad. Jag vill göra något nytt nu! det börjar klia i fingrarna efter ett manus som man kan stryka under repliker och bläddra i. Nästa vecka får vi veta vilken pjäs vi som går teater ska göra. Är.Så.Taggad!

trött men pigg...Fan då, får väl blunda jättehårt så kanske jag lugnar ner mig. Inatt ska min kropp nämligen ha en episk strid mot dessa små jävulska baciller!

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0