Weekend

Lördag morgon igen. Sov tolv timmar inatt och det var behövligt. Igår storhandlade jag på Apoteket och shoppade loss på Coop efter huskurer så förkylningen är på väg att retirera!
Yeah!

Idag ska jag inviga shortsen jag köpte på Sally and circle i Göteborg förra helgen. Jag älskar dom! Man måste ta vara på de lediga dagarna och passa på att klä sig i snygga kläder. Vardagarna går i mjukisbyxor, sportbh och svettfläckar...

Nu måste jag tvätta och sen ska jag hämta Hugo på stationen. Livet leker!



Kommentarer
JENNY SÅKLART

SNYGGA!! Åh saknar dig så mycket min själsfrände <3

Svar: Åh jaa jag saknar dig bästis!!!
Anna Hemström

2013-09-08 @ 00:33:18
URL: http://jennyskoglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0